Filmski festival v Cannesu

23. 5. 2014

Ta teden poteka eden najpomembnejših in najbolj znanih mednarodnih filmskih festivalov v francoskem mestu Cannes. Dobitnik letošnje Zlate palme, ki jo podeljujejo na tem festivalu, turški filmski mojster Nuri Bilge Ceylan z dramo Zimsko spanje.

Na festivalu se zberejo velika filmska imena, predstavili pa so se tudi slovenski ustvarjalci.  Že lansko leto se je tam predstavil slovenski film Razredni sovražnik, katere režiser je Rok Biček.

V tem letu pa sta se predstavila dva slovenska celovečerna filma: Inferno ter Drevo. Prav tako pa se bodo predstavili še štirje kratki filmi: Adagio, Koyaa-Roža, Sever& & Sever Production ter mladinski film Kresnik: Ognjeno izročilo.

Mi smo obiskali ustvarjalce mladinskega fantazijskega filma Kresnik: Ognjeno izročilo. Zgodba se dogaja na slovenskem podeželju v 70. letih prejšnjega stoletja. Trije dečki so na počitnicah pri dedku in na kresno noč se odpravijo raziskovati bližnji gozd. Najmlajši med njimi se zaplete v skrivnostno izkušnjo pravljičnega sveta.

A izdelovanje filma ni potekalo tako gladko. Od ideje do predvajanja v kinodvoranah kinodvorane je dolga pot in  tik pred ciljem je ekipi zmanjkalo denarja. Preizkusiti so se morali v vlogi mladih podjetnikov!

Obrnili so se na ameriško spletno stran Kickstarter!

To je spletna stran, kjer lahko ljudje, ki imajo denar, podprejo dobre projekte. To mladim podjetnikom omogoča pridobiti sredstva, da uresničijo svoje ideje.

Soustanovitelj spletne strani Kickstarter Yancey Strickler je pred desetimi leti delal kot športni novinar, danes je lastnik spletne strani in postal je pravi bogataš, saj je Kickstarter v petih letih zaslužil več kot bilijon dolarjev, kar je približno 50 bilijonov evrov.

Ekipa ustvarjalcev omenjenega filma je na tej spletni strani predstavila svoj film in napisali so, da ga želijo dokončati. Uspelo jim je! Ekipa filma Kresnik je zbrala več kot 7000 evrov! To pred njim ni uspelo še nobeni filmski ekipi iz Slovenije.

Kako uspeti na Kickstarterju?

Razmislite, kako boste predstavili sebe in svojo idejo in vključite tudi vse izkušnje, ki ste jih že pridobili. Posnemite predstavitveni video, kjer prosite za pomoč in se že vnaprej zahvalite.

Skromni projekti (pod 8 000 evri) in s kratkim rokom (manj kot en mesec) so najuspešnejši

Svojo reklamo na Kickstarteju delite z vsemi, ki jih poznate. Tudi preko facebook omrežja, twitterja, e-mail računov. Skratka večkrat, ko vas bo nekdo omenil, več možnosti boste imeli!

In še nasvet ekipe Infodrom: Upajte si in bodite ustvarjalni! Saj veste, če hodite odprtih oči, je svet veliko lepši!