Dviganje uteži

30. 1. 2021

Ko vidimo kakšnega športnika, ki iam na rokah izjemno velike mišice, skoraj ni dvoma, da se ukvarja z dviganjem uteži. Nekateri res izurjeni lahko dvignejo tudi po 100, 200 ali celo še več kilogramov. Poglejmo to olimpijsko disciplino malce pobliže. 

Bistvo dviganja uteži je spretnost v moči - kako s pravilnim in usklajenim gibanjem premakniti utež od tal nad glavo.

Kljub temu, da olimpijsko dviganje uteži poleg tehnike temelji tudi na moči in se nenehno srečujemo z vprašanjem ali je to zdravo, je znano, da ja, izkušnje kažejo, da je to še kako zdravo. Je eden od športov z najmanj poškodbami.

Uteži dvigajo tudi ženske in mladi. Predvsem je potrebno to znati početi, da si en poškodujemo hrbtenice. Tako, da je v začetne obdobju nujno, da to počnemo ob prisotnosti izkušenega trenerja. Uteži dvigajo tudi ženske in mladi. Predvsem je potrebno to znati početi, da si en poškodujemo hrbtenice. Tako, da je v začetne obdobju nujno, da to počnemo ob prisotnosti izkušenega trenerja.


Še več zanimivosti vas čaka v tem videoposnetku: 

Različne tehnike dviganje uteži spoznajte tukaj: 

Tanja Mojzer
Foto: Pixabay
Video: YouTube