Raziskava: Zakaj več družin ne obišče nogometa?

24. 4. 2019

Vsi vemo, da je nogomet izmed vseh športov v svetovnem merilu najbolje obiskan šport. Kljub temu pa ga v živo na nogometnih tekmah spremlja zelo malo družin. Kaj so glavni razlogi za to, je razkrila raziskava o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji. 

Mastercard je v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana predstavil ugotovitve raziskave o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji, s katero poudarja pomen družinske športne tradicije in športne spodbude #Žogazbližuje. Raziskava namreč osvetljuje ovire, ki družine zadržujejo pri obiskovanju nogometnih tekem na stadionih, in preučuje postopno pozabo nekdaj močne tradicije družinskega športnega navijanja z doživetjem neprecenljivih trenutkov ob igrišču.Mastercard je v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana predstavil ugotovitve raziskave o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji, s katero poudarja pomen družinske športne tradicije in športne spodbude #Žogazbližuje. Raziskava namreč osvetljuje ovire, ki družine zadržujejo pri obiskovanju nogometnih tekem na stadionih, in preučuje postopno pozabo nekdaj močne tradicije družinskega športnega navijanja z doživetjem neprecenljivih trenutkov ob igrišču.

Slabih 40 % verjame, da vse manj očetov obiskuje nogometne tekme skupaj s sinovi, več takšnih lahko zasledimo med starši otrok do 14 let, medtem ko le trije od desetih menijo, da obisk nogometne tekme ni družinska aktivnost.Slabih 40 % verjame, da vse manj očetov obiskuje nogometne tekme skupaj s sinovi, več takšnih lahko zasledimo med starši otrok do 14 let, medtem ko le trije od desetih menijo, da obisk nogometne tekme ni družinska aktivnost.

T. M.

SLONTASTIČEN POZOR!

Vabljeni k nagradnemu natečaju Kaj pa ti znaš?

Čaka vas več kot 20 nagrad! Pošljite 3-minutni video vaših talentov!

Sodelujete lahko večkrat do 30. marca 2020.