Šprint

18. 8. 2018

Danes bomo pobliže spoznali tek na kratke proge, ki mu rečemo šprint. Saj veste — v dir se poženete zelo hitro, pretečete pa le kakšnih 100 ali 200 metrov. Poznamo sicer tudi šprint na 60 ali 400 metrov

Pri treningu šprinta se trenira tudi aerobno moč, se pravi daljši teki, s tem da čisti šprinterji (100, 200 m) pri treningu uporabljajo večje število vaj specialnega treninga kot pa kontinuiran tek. Prav tako so pomenbne krepilne vaje, ki se lahko izvajajo z dodatno obremenitvijo. Kasneje lahko uporabljamo lažje obremenitve tudi pri teku (obtežilni jopiči, manšete ...). Ko pa se športnik dovolj okrepi z osnovnimi krepilnimi vajami, se v trening vključijo splošne krepilne vaje in s prostimi utežmi (poteg, sunek, polčep na čas, hoja z izpadnimi koraki, hopsanja z obremenitvijo, stopanje na klop ...).

Trening je odvien od tega, za kakšno razdaljo tekmovalec trenira (100, 200, 400 m). V vsakem primeru pa je treba trenirati tudi specialno vzdržljivost celotnega telesa. Trening je odvien od tega, za kakšno razdaljo tekmovalec trenira (100, 200, 400 m). V vsakem primeru pa je treba trenirati tudi specialno vzdržljivost celotnega telesa.

Tanja Mojzer
Foto: BoBo

SLONTASTIČEN POZOR!

1. septembra bo Čarobni dan upihnil deseto svečko! Preverite, kako pestro bo!