Raziskava: Zakaj več družin ne obišče nogometa?

24. 4. 2019

Vsi vemo, da je nogomet izmed vseh športov v svetovnem merilu najbolje obiskan šport. Kljub temu pa ga v živo na nogometnih tekmah spremlja zelo malo družin. Kaj so glavni razlogi za to, je razkrila raziskava o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji. 

Mastercard je v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana predstavil ugotovitve raziskave o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji, s katero poudarja pomen družinske športne tradicije in športne spodbude #Žogazbližuje. Raziskava namreč osvetljuje ovire, ki družine zadržujejo pri obiskovanju nogometnih tekem na stadionih, in preučuje postopno pozabo nekdaj močne tradicije družinskega športnega navijanja z doživetjem neprecenljivih trenutkov ob igrišču.Mastercard je v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana predstavil ugotovitve raziskave o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji, s katero poudarja pomen družinske športne tradicije in športne spodbude #Žogazbližuje. Raziskava namreč osvetljuje ovire, ki družine zadržujejo pri obiskovanju nogometnih tekem na stadionih, in preučuje postopno pozabo nekdaj močne tradicije družinskega športnega navijanja z doživetjem neprecenljivih trenutkov ob igrišču.

Slabih 40 % verjame, da vse manj očetov obiskuje nogometne tekme skupaj s sinovi, več takšnih lahko zasledimo med starši otrok do 14 let, medtem ko le trije od desetih menijo, da obisk nogometne tekme ni družinska aktivnost.Slabih 40 % verjame, da vse manj očetov obiskuje nogometne tekme skupaj s sinovi, več takšnih lahko zasledimo med starši otrok do 14 let, medtem ko le trije od desetih menijo, da obisk nogometne tekme ni družinska aktivnost.

T. M.

SLONTASTIČEN POZOR!

1. septembra bo Čarobni dan upihnil deseto svečko! Preverite, kako pestro bo!