Botrstvo - dobrodelno se dotakniti srca

2. 7. 2017

Botrstvo je dobrodelni projekt, katerega namen je pomagati otrokom iz socialno ogroženih družin. Tudi tokrat se je zaključila še ena takšna akcija, ker so se zbirala sredstva za otroke. 

V sklopu enomesečne dobrodelne akcije »Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca« smo se Slovenci še posebej izkazali. S pomočjo inovativne tehnologije, prvič v Sloveniji vgrajene v svetlobne vitrine Citylight, so posamezniki z uporabo svoje brezstične kartice darovali za dober namen. Akcija, ki je na pobudo družbe Mastercard povezala partnerje NLB, Europlakat in nakupovalna središča Citypark, Europark Maribor, City Center in Interspar Vič, je s pomočjo dobrih src botrovala kar 5.325,00 zbranim evrom za otroke iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije.

Botrstvo je tokrat zaživelo v nakupovalnih središčih, projekt pa poteka tudi na RTV Slovenija, na radijskem programu val 202. Botrstvo je tokrat zaživelo v nakupovalnih središčih, projekt pa poteka tudi na RTV Slovenija, na radijskem programu val 202.

Tovrstne poteze so tiste, ki prispevajo k izboljšanju trenutnega stanja in nas hkrati opozarjajo, da še vedno obstaja preveč otrok, ki se lahko zanesejo le še na pomoč drugih. Otrokom, ki so del projekta Botrstvo v Sloveniji, so tako z drobnimi dejanji olajšali vsakdanjik in odprli vrata v boljši jutri.

Dobrodelni projekt Botrstvo je v Sloveniji dobro zaživel. Dobrodelni projekt Botrstvo je v Sloveniji dobro zaživel.

T. M.
Foto: Organizatorji projekta